11 Temmuz 2014 Cuma

ister insan..

Birini düşünmek istiyorum kuvvetle,
Birine anlatmak, birini dinlemek istiyorum..
Birine sarılmak sonra etiyle kemiğiyle..
Günün herhangi bir saatinde yazmak, aklıma düştüğü an..
Şerefine kaldırmak istiyorum rakı kadehimi,
Şerefine içmek gözünün bebeğine bakarak
yahut gıyabında..
ve fakat, özlemle ve anarak ve gülümseyerek elbette..


Radyo istasyonları arasında dolaşırken aksam trafiğinde,  
Belki de ilk kez duyduğum saçma sapan bir şarkıyı ithaf etmek istiyorum O’na gülümseyerek..
Birlikte yüzelim istiyorum mesela karsıdaki adaya,
Bisiklete binelim istiyorum birlikte,
Uzun yürüyüşlere çıkalım,
Birlikte dinlenip, soluklanalım, soluk alalım, devam edelim istiyorum..
Yol yapalım kilometrelerce, yola çıkalım istiyorum..

“ya bugun ne oldu biliyor musun” telaşlarıma ortak etmek istiyorum birini..
Butun günlük telaşlardan sıyrılıp ve de,
öylece duralım, birbirimizde olalım istiyorum,
konuşmadan bile bazen..
sadece duralım,
öylece birlikte durabilelim istiyorum..

Hazır temmuzken; festivaller, konserler kol gezerken,
Konserlere, oyunlara gidelim istiyorum..
Parklara gidelim istiyorum sonra,
Çimlerde oturalım, çimlere uzanalım
Ben kahve koyayım termoslarımıza, kek yapmış olayım bir de,
ya da bir şişe buz gibi beyaz sarap alalım yanımıza..
Kitaplarımızı okurken öylece uzanıp,
Sonra dönüp gülümseyelim istiyorum ara ara..

Biri olsun, yanımda olsun
Biz birlikte eskicileri gezelim, plaklar alalım istiyorum,
Pürtelaş eve gidip, özenle açıp temizleyip dinleyelim istiyorum..
Birlikte şarkı söyleyelim mesela, kaydedip eğlenelim istiyorum..

Elimi tutsun, elini tutayım,
Öyle güvenle tutayım, sarılayım istiyorum..

Böyle alt alta yazınca cok.. 
bitmek bilmiyor belki,
Ondan olsa gerek , gelmek bilmiyor belki..

Kimbilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder