4 Nisan 2012 Çarşamba

ben yiyemedim, sen ye

Eski sevgiliye söylenen;
“yeter ki sen mutlu ol..”
“sen nasıl mutlu olacaksan..”
“bir tek dileğim var, mutlu ol yeter..” ler  de ne buyuk balondur, ne koca yalandır!

Hadi ama..
bu en açık tabiriyle “ben yiyemedim, sen ye” durumu mümkün mu sanıyorsunuz gerçekten?
Yani biz seninle cok mutluyduk bi vakit,
ya da ben sana aşıktım çok, köpek gibi belki, sen de oyle – belki,  
ama biz beceremedik, sen beceremedin, ben belki..

BİZ olamadık!!
birbirimizi mutlu edemedik. .

ve şimdi git başka kadınları mutlu et,
ve şimdi git başka kadınların saçını okşa,
ve şimdi git başka kadınların kulağına fısılda,
ve şimdi git başka kadınlarla tokuştur rakı kadehini,
ve şimdi git başka kadınlar ağlasın omzunda,
ve şimdi git başka kadınların ayaklarını ısıt yatakta,
ve şimdi git başka kadınların gözünün bebeğine bak,
ve şimdi git başka kadınların yüreğini ısıt – MA!!!
..

yapamazsın,
diyemezsin..
bunu kimse di-ye-mez..
ve dememeli ..

aşk bittiyse şayet, yoksa ortada ikinize ait kalan bir şey,
yine belki iyi(!) niyetli birkaç temenni gelebilir de,
hele bir de kırgınsan, kızgınsan,
oyle bir deri, bir enkaz kaldıysan oldugun yerde,
o zaman “Pislik!” ten girer, “Allah belanı versin hayvan herif” ten çıkarsın..

ve hatta o kadar ki;
gidenin ardından
senin mutsuzluğundan çok,
onun yine de ve hala mutlu olması acıtır canını!

Boyledir..
Ask varken de boyledir..
Ask çekip giderken de böyledir..
Kimse kimseyi kandırmasın hanımlar, beyler!


2 yorum:

  1. Çok gerçekçi...
    Canım acıdı...
    Gerçek olabileceğini düşündüm ve canım acıdı.
    Diğerleri keyif verirken bu canımı acıttı.
    Yani o kadar sürükleyici.
    Diğerleri gibi.
    Devam...

    YanıtlaSil
  2. Gercek o kadar uzagımızda değil bazen

    YanıtlaSil