29 Nisan 2012 Pazar

Bahar mı?

Bahardandır diyorlar bu hastalıklı yorgunluk hali..
Oysa bana gelmedi ki bahar daha!
Güneş doğmadı ki henüz içime..
Buralar hep kış!!

Bekliyorum hanidir,
ne arka bahçesi yeşillendi gönlümün, ne balkonlarımdaki çiçekler açtı. .
Bu yıl yaz geç gelecek dedilerdi de, bahar bile gelmek bilmedi hayret!!
Buralar kış hala!
Kafamın içinde esen rüzgarları düşünüyorum da,
Yok yok, bahar rüzgarı olamaz onlar..
Oyle tuyleri hafif ürperten tatlı tatlı esintiler değil bunlar..
Bildiğin fırtınalar kopuyor içimde..
Ordan alıp oraya atıyor ruzgar kafamdakileri,
Aklım fikrim yüreğim hepsi birbirine karışmış..
Etlerim birbirine vuruyor..

Hep bir yerlere yetişme telasıyla geçiyor omur..
Hep bi yerlere, hep birilerine geç kalma kaygısıyla..
Hep saatim çalıyor,
ertelesem az sonra yine çalıyor..
Sustursam, geç kalıyorum bu sefer..
Unutuyorum, atlıyorum yada..

Çalmasa..
Koşmasak..
Yetişmesek..

Dursak ya..
Dursam ya az biraz..
Soluklansam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder